2018. október 3., szerda

Új könyv a brushup-on


20181003 szerda

Az ébredés után először a levelezés, a Duolingo és egyéb online kötelezettségeim.

Utána reggeli, majd összeszedtem magam. A délutáni brushup miatt a borotválkozásnak is be kellett férnie a fürdőszobában.

Ha már ott voltam, akkor felhívtam a mosógép szervizt, mert túl azon, hogy csak lökdösődve hajlandó végigmenni a proramsoron, a kiürítést egyáltalán nem hajlandó véghezvinni.  péntek délelőttre ígértek egy szerelői látogatást.

Elindultam az Újbuda Önkormányzathoz, hogy a nyugdíjam átutalását  átírányíttassam az Erste Bankból a Budapest Bankba. A várakozási időt kihasználtam arra, hogy az autót közben felkössem a Vincellér utcai ChaDeMo  töltőre.

Hazatérve megebédeltem a kis kínaiban (Amerikai mézes csirke zöldség köreten.)

Időben el tudtam indulni a brushupra. A kiscsoportos foglalkozáson átvettem az upper intermediate Clockwise új könyvet.  Erre biztosan szükségem lesz, mert amit Larry lejátszott a hanganyagából, abból alig értettem valamit.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése