2018. október 25., csütörtök

Alkoholmentesen


2018.10.25 csütörtök

Reggel azzal az elhatározással ébredtem, hogy ez legyen az első száraz nap.

10-kor kimentem reggelizni. Megsütöttem két szelet baconba tekert sonkát. Utána tejeskávé, de még mindig nincs itthon rendes nescafe.
 
Ma is belenéztem az e-naplóba. Áron újabb 1-est kapott kémiából és tegnap (egyelőre ismeretlen okból) hiányzott a nyolcadik és a kilencedik óráról (angol). Nem is értem, hogy miért kell egy tizenhét évesnek ilyen hosszú munkanapot tartani.

Elindultam a Nissan Centrumba, részint egy kicsit tölteni, másrészt csak kiváncsiságból megérdeklődni, hogy náluk mennyibe fájna a négy téli gumi alufelnivel és természetesen TPMS jeladós szelepekkel. 

Összeállították az árajánlatot és a legolcsóbb Barum téli köpennyel mindösszesen 386.000.- forintra jött ki. Ezek szerint jól döntöttem, hogy a Gumipont mellett tettem le a voksom. Ők egy márkásabb köpennyel 160 ezer forinttal olcsóbban adják a négy téli kereket, amiért holnap kell majd mennem.

Útközben betértem az ANZSU Optikába, ahol  az egyik szemüvegemre új szárat szereltek.

Délután a segélykiáltásomra felhívott Kiss Zsuzsi, akinek már előre eldicsekedtem az első száraz napommal. Soll man aber nicht loben den Tag before Abend (mondja a német).  Ami magyarul úgy szól, hogy: Nyugtával dícsérd a napot. Nem akarom elkiabálni, de úgy tűnik, hogy az első nap sikerrel zárul.

Vacsora készítés helyett lementem a kis kínaiba és vettem magamnak egy csípős-savanyú levest. Ennek legalább a színe olyan mint az unikumé.
  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése