2018. október 17., szerda

Kresz módosítása


20181017 szerda

Az első dolgom az volt, hogy Norci lányomat felköszöntsem. Ma 43 éves.

Reggeli készítés után megírtam a GRAWE Biztosítónak a levelet. Feladtam a póstán és egyúttal körbenéztem, hogy áll a terület rendezése. Lassan, de azért halad.

Írtam egy levelet Áder János  köztársasági elnök úrnak a Kresz módosítás törvénybe iktatásáról, aminek alapján a villanyautósok használhatnák a buszsávot.
Tettem ezt azért mert felbiztatva éreztem magam, mivel egy  korábbi javaslatomat elfogadott, bevezetett és ahhoz levélben külön gratulált.

½ 3-kor indultam a brushupra.

Évának elvittem a Zaka Dominika köyvet.

A kezdésig volt időm lepuskázni az olvasócsoportban kapott házi feladatot.

Megint sok születésnapos volt, többször is körbejárt a csokis, bonbonos kosár. Mondtam is, hogy mi ide inkább enni járunk, mint tanulni.

A kiscsoportban odaadtam Larrynek a pendriveot és mire elkezdődött az olvasócsoport, már visszakaptam tőle, rámásolta nekem a hadarós hanganyagot.  


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése