2018. október 4., csütörtök

Fűtés


20181004 csütörtök

Arra ébredek, hogy hűvös van. 

Most már négy napja egymásra mutogatva (lakók, közös képviselő, FŐTÁV) megy a labda, hogy miért nincs fűtés. A legutolsó friss válasz az, hogy most a fűtési rendszeren karbantartási munkálatokat végeznek. Így helyes. :-). Nem nyáron kell ezt elvégezni, hanem most,  amikor hűvös van.  Szerintem ráért volna később, amikor odakint már fagy.

Elmentem  Évához. Teáztunk, beszélgettünk (többnyire én beszéltem) és angoloztunk.

Hazaérve vettem néhány dolgot a CBA-ban, felvettem a postán a frissen érkezett csomagomat (megjött a kanyarfúró) és a kis kínaiból felhoztam egy  csípős savanyú levest.

Estére megsütöttem két csirkecombot. Szóltam Emőkének, hogy húsz perc múlva vacsora. 

Köretnek kifőztem egy nagy adag masnis tésztát, azt tálalás előtt megforgattam tejfölös-sajtos-liptoitúrós kenőcsben, amit még megszórtam apróra vagdalt újhagymával.

Vacsora közben sokat beszélgettünk (de inkább veszekedtünk) Áronnal kapcsolatban.

Utána megírtam Norcinak a panaszomat a hosszú információsláncon érkezett üzenetére.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése