2018. október 27., szombat

Busa halászlé


20181027 szombat

Csak az Esztike fűszeres túrója miatt mentem ki a piacra. Két féléből is vettem egyet-egyet (köménymagos és fokhagymás).  Majd Emőke eldönti, hogy melyiket kéri, a másik meg marad nekem.

Hazatérve elkészítettem a reggelit.

Reggeli után felvettem a kapcsolatot a Nissan Gablinival, ahol hétfőre ígértek egy 14.000 km-t futott tesztautót nagyon kedvezményes áron. Rögtön beültem az autóba, hogy elvigyem a jó hírt a Gumiponthoz.

Visszafele még bementem a villanyszerelési boltba néhány apróságért.

Dél tájban átvittem Gabikáéknak az előrehozott karácsonyi ajándékot a WiFi-s kapucsengőt. Egy kávé mellett elbeszélgettünk, (ahogyan Pusza nagymama mondta: „tettük a törvényt.”)

Hazaérve feltettem a halászlét főni. Halászlé sűrítményt nemtaláltam sehol, így azt két halászlékockával pótoltam. Mikor már majdnem készen volt, akkor került bele a gyufatészta,hogy Bajai legyen.  

Egy adagot megettem, nagyon finom lett és egy másik adag bekerült a mélyhűtőbe.

Még az a szerencse, hogy a harmadik száraznapomat élem, mert az egésznapos   rosszkedvemből unikummal nagy baj is lehetne.

Este csak angollal foglalkoztam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése