2018. október 7., vasárnap

Vasárnapi mise


20181007 vasárnap

8:35-kor ébredtem. Gyorsan összekaptam magam és indultam. Mivel  már csak két perc volt kilencig, megkértem  a villanyautót, ő vigyen el a templomba.

Végig akartam figyelni az elmondottakra, de közben egyre gyakrabban kikapcsolt a figyelmem és azon gondolkoztam, mi lehet Áronnal.

Hazajövet készítettem egy nagy reggelit.

Folytattam a Jane Eyre olvasását, hallgatását, amit nagyon élvezek, mert egyre ritkábban kell a szótárhoz nyúlnom. Délre be is fejeztem a könyvet.

Átvittem Pongónak a hűtőben félretett összes csontot.

A tepsit továbbra sem találom, de legalább elkezdtem törni a diót. Nem tudom, hogy ebből, hogyan lesz 14-ére diótorta, akkor jön érte a futár.

Elkezdtem pakolni. A körömpörkölt felét bedobozoltam, a másik felét megmelegítettem ebédre.

Amikor Manna megátta, hogy behozom a hordozókáját, rögtön keresett magának egy búvóhelyet.

Simán és még világosban hazaértünk. Szerencsémre a hűtőben volt még egy korty unikum.

Mannát először leengedtem, de azután visszarendeltem, mert nagy zajt csapva készült összeverekedni a másik macskával.

Konstatáltam, hogy Áron próbálkozott a rendrakással, de  csak félig sikerült neki.

Emőke nem volt otthon, ezért csak az ajtaja elé tettem az Áronnak és neki szánt almákat, körtéket, no meg az Esztike féle túrót.
 
   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése