2018. október 29., hétfő

ORFI


20181029 hétfő 5. Sz.N.

Nagyon szép, napsütéses időre ébredtem. Ez az ötödik száraz nap.

¼ 10-ig tartott a lustálkodás. Közben persze elindítottam egy Audiobook letöltést, abban a reményben, hogy mire szeretnék elindulni, addigra letöltődik. Indításkor 1 óra 8 percet kalkulál a program.

Áron jelentkezett Viberen, hogy utaljak át némi pénzt a számlájára, kajára. Átutaltam.
Összedobtam egy reggelit és elkezdek pakolászni. Még 45 perc van a letöltésből. Szerintem dél körül indulhatok. 

Azt tervezem, hogy meglátogatom Istvánt a kórházban. Még Dömsödön vettem egy csokor banánt.Gondoltam ennek örülni fog.

Az első utam a Nissan Centrumba vezetett. 19 %-kal érkeztem, amiről nem tudtam eldönteni, hogy necces-e. Biztos, ami biztos egy kávézás közben feltöltöttem 90 %-ra. 

Hogy kihasználjam az időt csináltam egyDuolingo leckét.  Megnézet az ORFI pontos címét és beírtam a navigációba.

IV. emelet 406-os kórterem. István nagyon örült nekem. Úgy láttam, hogy egy kicsit nehezen viseli a rabságot, de amúgy jól van és ez a fontos. Egy órát beszélgettünk. Elmondtam az én gerincbántalmaim történetét, hogy én a polydiscopátiáról miket tanultam az orvos barátaimtól.

Magyarul megpróbáltam átadni a legfontosabb tapasztalataimat, mint a kemény ágyon (esetleg padlón) való fekvést, a hátúszást és utána elindultam haza.

Emőke nem volt otthon, ezért a neki szánt dolgokat az ajtaja elé tettem.

Áron csodálkozva fogadott: „Nem azt beszéltük meg, hogy Dömsödön maradsz?”
-         

      Én ezt nem beszéltem meg senkivel. Emő írta, hogy minél több időt töltsek Dömsödön, hogy téged ne zavarjalak.
-         -  Nem csináltam rendet, mert azt hittem, nem jössz haza.

Azt láttam, hogy az íróasztalomról igyekezett minden kaja és ital maradékot gyorsan elrámolni. Ezt nem kommentáltam, de a szobájába már be se mertem nézni. Jobb a békesség.

Feltettem a vacsorának valót.

A konyhában, akkora volt a rumli, hogy amíg a krumpli főtt, a csirkecomb sült, nem győztem rendet rakni.
-          - Kész a vacsora, tálalva.
-          - Miért csináltál vacsorát? Én nem vagyok éhes.

Ezt persze kitalálhattam volna azokból a maradékokból, amiket normális kaják helyett összevásárolt.
-          - Akkor a részedet öntsd ki a WC-be.

Szerintem Áron látta, hogy nem viccelek és leültünk vacsorázni. Sült csirkecomb, krumpli és cékla.
A mosogató tálban felhalmozott edényeket, a mostani két tányérral együtt berámoltam a (12 terítékes) mosogatógépbe, amikkel  teljesen tele lett és elindítottam.

Utána mindenki elvonult asaját zugába.        


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése