2018. október 1., hétfő

Még nincs fűtés


20181001 hétfő

Hűvös szobában ébredtem. Remélem, hogy a tacepao-nak, amit a liftben velem együtt már többen aláírtak, mielőbb lesz foganatja és már két héttel a hivatalos fűtésidény előtt elindítják a fűtést.

Elmentem a gyámhivatalba, hogy megérdeklődjem, hogyan lehetne Áron számláján lévő pénzét a K&H banknál (1,2 %) hatékonyabban fialtatni. Ingatlant javasoltak, de annak az ügyintézése egy 22-es csapdájára hasonlít.

Áron iskolai szereplését egyre kevésbé értem.  Az e-napló szerint ma a második óráról (angol  témazáró dolgozatírás) hiányzott.

Levittem egy nagy flakon vizet a smaragdfának, de az ott dolgozók megnyugtattak, hogy ők azt már reggel meglocsolták.

Elővettem a mélyhűtőből egy adag  ??-t és azt megmelegítettem ebédre.
 
Eleddig azt gondoltam a gasztronómiáról, hogy a feltálalt ételnek illatra és vizuálisan is meggyőzőnek kell lennie, ahhoz, hogy azt jóízűen fogyasszuk. Most azonban, hogy kivettem valamit (nem tudom mit) a mélyhűtőből, kiegészíteném azzal, hogy tudnunk is kellene, hogy mi az amit enni fogunk.

Éva írta, hogy beteg, de otthon van. Holnap délelőtt meglátogatom.

A kapucsengő használatából csak annyit tudtam megállapítani, hogy este ¾ 10-kor szólt. Hogy Áron hol volt és miért ilyen későn tért haza azt nem.   


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése