2018. szeptember 30., vasárnap

Az ajtó működik


20180930 vasárnap

Egyedül ébredtem a házban.

Tíz óra is elmúlt, mire lementem reggelit készíteni. Több tervem is van mára, de először a reggeli.

Nagyon jól megkötöttek az egy hete műgyantával beragasztott protézisek és így már a csavarok is fognak. Az ajtó most már tökéletesen működik.

Délelőtt még szétküldözgettem a magyar közmondásokat angolul a tanítványaim közül az arra érdemeseknek.

Ebédre megmelegítettem a  csirkeleves felét.

Elkezdtem a Powerbank javaslatunk fordítását angolra, de nagyon lassan haladok vele.

A kis TV behozásával az autóból nagyon megszenvedtem, de az előszobáig behoztam.

Sikerült korán (még öt óra előtt elindulnom). Még azt sem felejtettemel, hogy Pongónak  átvigyem  a csirkecsontokat.  Csak Levente volt otthon.  Juditnak megüzentem, hogy mostantól  csak a Pongóval tartom a baráti kapcsolatomat, vele nem.

Szigethalmon vettem két dobozos tejet.

Hat óra körül értem haza. Áron azzal fogadott, hogy rendet csinált a lakásban. Ennek örültem. Valóban látszik, hogy  sok mindent csinált, de ez a rendtől , (főleg ami a szobáját illeti), még messze van.

A találkozásunk után rögtön elindult, de nem közölte, hogy hova. Úgy látom, hogy berendezkedett egy kétlaki életre.

Ugyanígy tett Manna is. Bejött,  megette a kajáját, amit a tálkájában talált, azután közölte, hogy ki szeretne menni , de ez csak az Emőke ajtajáig tartott. Elvonási tünetei vannak.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése