2018. szeptember 27., csütörtök

Késés és Kémiából 1-es


20180927 csütörtök

Hétkor ébredtem. Áront nem kell ébresztenem, fent aludt Emőnél.

Elkezdtem az angol anyagokat letölteni, de egy kis idő után elfogyott a lelkesedésem.

Újabb vereséget szenvedtem. Miután az utolsó itthon töltött éjszakáján (09.25) Áron éjjel 1/2 2-ig Internetezett, tegnap (09.26) megkérdeztem, mi volt a suliban? Semmi - volt a válasz. Megnéztem az e-naplóban Kémia 1-es. Eddig szeptemberben két késés és Matek 2-es, Kémia 1-es. Szomorú vagyok.  L

Délben a Márton Áron téri kifőzdében ettem egy csülkös bablevest. A sarka kenyér nagyon kcsi volt hozzá.

Délután elndítottam egy nagymosást, de a mosógép csak nagyon akadozva végzett volna vele, ezért estére inkább leállítottam, minthogy mások nyugalmát zavarjam.

Áron bejött, hogy sikerült-e felvennem a bankban a márciusi síelésére az előlegként befizetendő 100 €urót. Mondtam neki,hogy ma nem jutottam hozzá, de majd holnap.
   
Estére vettem két egész csirkecombot és azokat feldarabolva, beírdalva,  jól megfűszerezve fedő alatt kisütöttem. Három készre sütött fél combot át is vittem Emőkének. Mondta, hogy reggel korán elindulnak Szolnkra és csak szerda körül jönnek vissza.

Áronnak elkészítettem a tízóraiját és azt is odaakasztottam Emőke kilincsére.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése