2018. szeptember 6., csütörtök

Parkolási gondjaink


Áron reggel azzal ébresztett, hogy el kellene állnom az autóval, mert az építkezésen nem tudnak közlekedni a munkagépek. 

Egyébként az óvoda felújításával egyidőben elkezdtek egy nagy parkosítást végezni, aminek örülni kellene, ha ezzel egyidőben megoldódnának a parkolási gondjaink is.

Minden esetre szótfogadtam Áronnak és egy nyugodtabb helyre álltam.

Átlapozgattam Áron új tankönyveit és el voltam tőlük ájulva. Egyik szebb és tartalmasabb volt, mint a másik.

Pintér Zsuzsinak, illetve  a lányának Stefikének elkészítettem a JamesESL_2 DVD-t és fel is adtam nekik postán.

Estére lementem  a CBA-ba, vettem csirkecombokat és azokat sütöttem meg vacsorára. 

Emőkének csomagoltam reggelire,  Áronnak meg tízóraira.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése