2018. szeptember 8., szombat

Együttműködés


½ 10-ig lustálkodás, utána piac.

Vettünk zöldséges túrót, újhagymát, tojást, tököt, kaprot, sütnivaló sonkát, nagyüveg Colát ( a szembe szomszédnak, amiért megszabadított a ház elé lerakott törött katódsugárcsőtől). Végül vettem két szelet csontos tarját és hozzá fűszereket a húsosnál.

Áron megígérte, hogy  ő fogja elkészíteni a reggelit. Hogy segítsek neki, minden alapanyagot előkészítettem, hogy már csak be kelljen dobnia a serpenyőbe, de a reggeli (már dél is elmúlt) csak  nem akart készülni, egészen addig, amíg be nem jelentettem, hogy  akkor elmegyek reggelizni.

Utána már gyorsan elkészült, nagyon finom lett és fel is tálalta.

Pihenéskép hagytam Internetezni.

Öt óra után arra gondoltam, mi lenne, ha elkezdeném az ebéd, illetve a vacsora elkészítését. A két szelet tarja már be van fűszerezve és pácolva, a hűtőben várja a sorát.

A tökfőzelék autentikus elkészítését a nosalty oldalról kívántam lepuskázni. Mostantól nem csak arra fogok hagyatkozni, hogy mit írnak, mennyi az elkészítési idő,  hanem arra is, hogy hány soros az elkészítési javaslat.

Áron profi módon előkészítette a tüzet a kő alatt, én meg elkezdtem sütni rajta a bepácolt tarja szeleteket. 
Este hétkor bekapcsolt a szivattyú és amíg én locsoltam, Áron megterített.
Nagyon finom lett a kövön sült tarja a tökfőzelékel.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése