2018. szeptember 28., péntek

Áron az átmeneti szállásán


20180926 szerda

Áron úgy indult el, hogy a szobájában itthagyta a nagy rendetlenséget. Ahogyan este megmondtam, ma az iskola után nem fog tudni bejönni a lakásba, mert a felső zárat is bezárom, amihez nincs kulcsa, elvesztette.

A tankönyveit betettem a kis bőröndbe és azt betettem a tárolóba, nehogy  akadályoztatva érezze magát a tanulásban.

Reggelire kolbászt sütöttem, mustár, kenyér, ahogyan a hentesnél szoktam, csak itthon van utána tejeskávé is.

Délután 3-ra mentem a Közhelybe, a nyári szünet utáni első brushup-ra.  Nagyon jó volt mindenkit újra látni a csoportból.

Utána hazavittem Évát és hozzákezdtem a már nem használt számítógépéről a külső merevlemezre lementeni a neki szükséges állományokat (dokumentumok, fotók).

Amikor hazaértem Áron már ott várt a lakásajtó előtt, de mondtam neki, hogy én nem tudom beengedni, mert máris megyek tovább.

Szerintem felment a nagy Emőhöz és végül ott is aludt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése