2018. szeptember 20., csütörtök

A pohárszék


20180920 csütörtök

Áron a szokásos időben, (szerintem a szükségesnél és a biztonságosnál 20 perccel később) indult el.

Reggelire egy szelet tejfölös-túrós kenyérre rásütöttem két szelet sonkát és megszórtam rukkolával, hozzá tejeskávé.

A reggeli utáni jó hírt R. Miki telefonja hozta: elkészült a poharakat, bögréket tartó üvegajtós kisszekrény, délután mehetek érte. Ha a hétvégén  Dömsödön felszerelem, akkor végre megszűnik ezek eddigi ömlesztett tárolása a konyhaszekrény mélyfiókjában.

Délben megettem a körömpörkölt utolsó maradékát és ½ 2-kor elindultamPátyra a pohárszékért.
Miki nagyon szép munkát végzett. Óvatosan beraktuk a hátsó ülésre. 

Hazafele útbaejtettem a Nissan Centrumot és 45 %-ról feltöltöttem az autót 90 %-ra.

Hazaérve Áron kérte, hogy egy óra múlva szüneteltessem az állományok letöltését.  Modern korban élünk, a mindennapi életünket pedig körbeveszi a letöltés és a feltöltés.

Terveztem még egy kis házi hangversenyt, de az nem jött össze, mert Emőke ehhez már fáradt volt, de azt mondta, majd bepótoljuk.

 
9-kor vacsora, de este ½ 10-kor vita Áronnal, hogy vagy rendet csinál a szobájában, vagy kikapcsolom az Internetet. Az utóbbi maradt.
  



























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése