2018. szeptember 11., kedd

Próbálkozom Áronnál a kollégiummal


Csak félálomban hallottam amikor Áron elindult az iskolába.

Nyolckor próbáltam telefonon elérni R. Tibor kollégiumi vezetőt, de még nem volt bent.

Közben megnéztem az Apáczai honlapján, hogy milyen is az a kollégium. A legjobban a napirend tetszett. Az biztos, hogy ha sikerül bejuttatnom, az sokat javítana Áron rendszeretetén.

Későn reggeliztem és utána elindultam az ANZSU Optikába az új szemüvegemért. Át is vettem, de a bal szemem látáshibáját az új szemüveg sem tudta 100%-osan korrigálni.

Délután sikerült a kollégium vezetőjével beszélnem, aki péntek délutánra adott egy időpontot, hogy Áronnal bemenjünk hozzá.

½ 4-re mentem a Szőnyi útra megnézni egy 27 nm-es garzonlakást.

Visszafele még bekanyarodtam a Nissan Centrumba egy töltésre.

Este átjött Emőke, megnézte Áron szobáját és megállapította,hogy még mindig nem javult a helyzet.
Leültünk hárman beszélgetni, de Áron hallani sem akar a kollégiumba való bevonulásáról és nem hajlandó részt venni a pénteki kollégiumi megbeszélésen. Úgy látszik, hogy az ebbéli erőfeszítéseim hiábavalóak.

Lementem a CBA-ba. Vettem csirkeszárnyat és kovászos uborkát.

Elkészítettem a vacsorát, de senki sem kért belőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése