2018. szeptember 7., péntek

Még tart a nyár


20180907 péntek

Áronnak sikerült 7:23-kor elindulnia. A szobáját úgy hagyta, mint egy csatatér. Lehet,hogy Katika elnézi neki. Ha nem, akkor bukta.

A reggeli után a BudapestBank-ba mentem, hogy a TESCO Vásárlókártya  egyenlegét fel tudjam tölteni.

Onnan felfele jövet bementem az ANZSU Optikába és rendeltem egy mérsékelt árú szemüveget.

Áront várva megbeszéltem Emőkével, hogy szervezze meg Katika bejutását a hétvégén a lakásba.

Négy óra után már rá kellett telefonálnom Áronra, hogy merre jár. Akkor már a buszon volt.

Amint hazaért Mannát is bepakoltuk, beültünk az autóba és indultunk.
Leszámítva azt, hogy az M0-on óriás dugóba keveredtünk – szerencsésen és még világosban megérkeztünk. A TESCO-t a lány parancsára kihagytuk.

Áron rögtön a gép elé ült. Én elmentem a "Kukacos"-ba, ettem egy pontyhalászlét,  Áron ugyan nem jött velem, de kérte, hogy hozzak neki egy rántott sajtot sült krumplival és tartárral.

Manna evett, ivott és kiment csavarogni.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése