2018. szeptember 25., kedd

papír uzsonnás zacskó


20180925 kedd

Áronhoz bementem ébreszteni reggel 7-kor, mert nem szólt az ébresztője. Sajnos az idén már két késése van szeptemberben. Ma végül megint csak fél nyolckor indult el.

Már előre bánt, hogy a „KórházSuli” konferenciát szombat délelőttre szervezték. Ha péntek délután megyünk le Dömsödre, akkor másnap reggel ½ 8 körül kell indulni vissza, ha pedig szombat délután indulnánk, akkor csak egyet alszunk ott. Valószínűleg ez utóbbit fogjuk választani, mert akkor legalább nem kell kapkodni.

Már 8 előtt kimentem készíteni a reggelit.

Kilenckor megjött az értesítés, hogy a Bookline üzletében átvehető a Stefikének megrendelt könyv. Elindulok érte.

Uítána megint bementem a Rossmann-hoz, mert ott van, szinte mellette. Kerestem papír uzsonnás zacskót, de nem volt.

Az üzletvezetőhöz fordultam:

- Megtenné, hogy megkérdezné telefonon, melyik Rossmann üzletben van papír uzsonnás zacskó?
- Arra mi nem érünk rá. Tessék körbejárni, valamelyikben csak van.

(Balkán Európa közepén) ezt még tanulniuk kell.

Ha valamelyik beosztottam ehhez hasonló választ adott volna az ügyfélnek, az még öt percig ott dolgozhatott volna, amíg leér a Munkaügyre, a Munkakönyvéért. 

Mégis el kell mennem ebből az országból. :-(

Kora délután megnéztem két lakást Pesterzsébeten, de egyik sem tetszett. Se a környék, se a belső, se a külső.

Három órára volt időpontom a Mom park Budapest Bankban K. Viktor úrral. Ott jól mentek az ügyek. Eljövet vettem vacsorának valót a kis családomnak.

Áron a rendetlenség kupac tetején Internetezett.

Description: https://ssl.gstatic.com/ui/v1/icons/mail/images/cleardot.gif


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése