2018. szeptember 16., vasárnap

Rendetlenség


20180916 vasárnap

A reggeli után a délelőtt az angol állományok rendezésével telt. Miután Manna is alaposan bereggelizett, lepihent a rattan kanapén.

Az autó feltöltődött 282 km hatótávra.

Mindent összepakoltam a kora délutáni induláshoz, még a javítandó szemüvegre is maradt odafigyelésem. Tettem mellé egy kis tubus pillanatragasztót,hogy azzal a látszerész, majd végérvényesen szüntesse meg a lencse kiesését.


Három óra körül indultunk haza, hogy még akkor se sötétedjen rám, ha netalán az M0-ás felújítása miatt valami nagy dugóba keverednénk.

Itthon az Áron szobája ugyanolyan, mint amikor elmentem. Ha holnap reggel úgy megy el iskolába, hogy nem hagy rendet, ne is jöjjön haza.

Emőke még nem ért haza, ezért a gyümölcsöket az ajtaja elé tettem, neki pedig viberen megírtam:
„Áron szobájában ugyanolyan kupi van,mint négy hete. Közöltem vele, hogy ha reggel úgy hagyja el a lakást, hogy nem csinál rendet, akkor megoldom, hogy hazajövet nem tud majd bejönni a lakásba.

Én nem leszek elérhető (a telefonom, a notebookom valamint az autót) itt hagyom, nehogy könnyen elérhető legyek.

Arra kértem, hogy ha nem akar rendet csinálni, akkor a tankönyveit füzeteit egy bőröndben tegye a rács mögé a tárolóba, nehogy én legyek az oka, hogy az iskolában .......”

  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése