2018. szeptember 5., szerda

Ingatlanos


Úgy indultam el, hogy 10-re nagy biztonsággal odaérjek a Nagyfuvaros utcai ingatlanhoz. Ez persze nem jött össze, mert az M0-ás felújítása miatt akkora dugó alakult ki, hogy majdnem egy órát késtem volna, de útközben le is mondtam az ingatlanossal a 10 órás találkozót és mondtam, hogy majd később még hívni fogom.

Ha már amúgyis a VIII. kerületben jártam, felhívtam Bélát,hogy felmehetnék-e hozzájuk, hogy megnézze, mitől bolondult meg a notebookom.

Béla nagyon hamar megállapította a hiba okát és elmagyarázta a gyógyítás módját. Tulajdonképpen a Registry-ben kellett  az összes előforduló „F:\Desktop” stringet kicserélni a„C:\Users\Lenovo\Desktop” stringre.

Közben megkínált (mert  pofátlanul kértem, hogykínáljon meg) egy kávéval.

Mikor már tudtam, hogy mi a teendőm, felhívtam az ingatlanost, hogy 15-20 perc múlva találkozhatunk a Nagyfuvaros utcai ingatlannál.

A sok késés ellenére az ingatlanos összehozta a találkozót. A garzon az árához képest még elfogadható lett  volna, de a környék nagyon kiábrándító volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése