2018. szeptember 3., hétfő

Évnyitó



Csak remélni tudom, hogy Áron időben elindult az évnyitóra.

9 óra fele keltem, de nem volt kedvem nagy reggelit készíteni.

Manna egy szemrehányó nyikkantással kisérve bejött, kérte a kajáját, megette, majd közölte, hogy kimegy. Én meg közöltem, hogy most már nem mész ki, mert még előttem sem világos, hogy mi a mai program.

Ősszeállítottam a következő napok programját és elkezdtem az angol anyagok letöltését.

Dél fele meggyújtottam a kúp alatti tüzet és amennyire tudtam letisztítottam a követ.

Kivettem a hűtőből a befűszerezett csirkecombokat. Meggkevertem a mézes-mustáros bundát (só, bors, csirkefűszer és egy kiskanál csípős paprika krém). Egy evőkanál olivaolaj a kőre és a kenőcsben megforgatott combok  felkerültek sülni a kőre. Fenséges kaja lett belőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése