2018. szeptember 19., szerda

Búcsú a KPG801-től


20180919 szerda

Áron ½ 8-kor indult el és a szobája mint egy csatatér. Kezdhetem vele előről a harcot.

Megsütöttem egy szelet szalonnába göngyölt sonkát, mellé tejeskávé és indultam a Renault Baumgartner-be aláírni a végleges adás-vételi szerződést. Mindent aláírtunk és átvettem az egy millát.

Már 10 óra előtt itthon voltam és bőven ráértem kiszomorkodni magam az itthoni állapotok miatt.

Emőkével is jől kibeszélgettem magam, de szerinte sokkal fontosabb lenne, hogy Áronnal jussak bizonyos témákban egyetértésre.

Átvittem a nagyteljesítményű ütvefúrót, mert tervezik az előszoba tükör felszerelését.

Norcit felhívtam és megkértem tegyen javaslatot arra, hogyan rendezzük az Áron Nóra nagyi utáni örökségének a kérdését. Szerintem az lenne a legértelmesebb megoldás, ha Áron arányos tulajdoni hányaddal rendelkezne az új Bristoli házban.

Áron már nem sokkal három óra fele hazaért ésegy rövid, a szögfüggvényekről tartott beszámoló után bevonult a szobájába.

Elindítottam egy nagymosást.

Áronnal és Emőkével is megbeszéltem, hogy mi legyen a vacsora. Mind a kettőjüknek tetszett az ötlet, hogy túróscsusza. Le is mentem a CBA-ba.Vettem masni durumtésztát, tehéntúrót, tejfölt meg unicumot.

Apróra feldaraboltam egy kis angolszalonnát és amíg a tészta főtt, azt is kisütöttem.

Vacsora után Áron kérte, hogy szakítsam meg az angol anyagok letöltését, mert nagyon foglalom a sávszélességet .

Kirámoltam a mosógépet és mindent kiteregettem.


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése