2018. október 28., vasárnap

Emő levele


20181028 vasárnap

Reggel Emő írt egy levelet, ami összefoglalva arról szólt, hogy én már egy szenilis vén ember vagyok és az Áronnal való konfliktusaim megoldási kulcsa az, ha nem lakunk együtt, hanem leköltözöm Dömsödre.

Megreggeliztem és folytattam az angol hanganyagok letöltését.

Dubó Kati azt javasolta, hogy a szerdán elmaradó brushup-ot náluk pótoljuk.

Ha jól számolom, akkor ez lesz a negyedik száraz nap.  Elég nehezen viselem, de kitartás.

Átvittem a Pongónak és a kissebbik kutyának a csontokat. Pongó egy nagy franc. Először neki tettem le a kajáját, de amikor látta, hogy viszek a kicsinek is, akkor inkább otthagyta a sajátját és jött ellenőrízni, hogy mit kap a kicsi.

Feltettem a zöldséges csirkelevest főni.  A harmadát megettem, a többit betettem a hűtőbe, azzal, hogy majd holnap Emőkének hazaviszem.

Még sok hanganyagot mentettem le, majd folytattamaz Oxford könyv olvasását.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése