2018. október 8., hétfő

Angolóra Évánál


20181008 hétfő

Négy órakor ébredtem.Tudva, hogy ebből már nem lesz tovább alvás összeállítottam egy már régóta tervezett angol anyagot, hogy miket mondanak az angolok a hmm és az őőő helyett, hogy úgy tünjön, folyékonyan beszélnek, miközben nem mondanak semmi értelmeset.  Jó hosszúra sikerült a blabla gyűjteményem.

Elhatároztam, hogy ezeket is meg fogom tanítani a tanítványaimnak, ha másért nem hát azért, hogy a nyelvvizsgájukon majd folyékony angol tudást színleljenek.

Úgy tervezem, hogy reggeli  után átgurulok Évához.

Nem is reggeliztem, hogy kilenc körül odaérjek.

Évánál bekaptam egy szendvicset amihez készített egy teát. 

Átvettük a JamesESL videói tanulásának módszerét.

Hazaérve lementem a CBA. Vettem holnapra lecsónak való paprikát, paradicsomot és csirkeszárnyakat, a pékségben pedig egy hagymás cipót.

Délben megmelegítettem egy adag körömpörköltöt.

Áronnak elkészítettem a holnapi  tízóraiját és felakasztottam Emőke kilincsére, mert még nem volt otthon.

Levittem egy nagy flakon vizet a smaragdfának.

Este meghallgattam Daniil Trifonov zongorajátékát a youtube-on (Chopin b-moll  Op.58 zongoraszonáta). Félelmetes, hogy egy ember (nem gép) így tudjon játszani.  



  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése