2018. október 21., vasárnap

Látogatás Pongónál


20181021 vasárnap

Már nyolckor a billentyűzeten voltam. Megnéztem, hátha írt valamit Áron. Nehezen viselem a  hiányát.

Lementem, tettem egy fél fokot a fűtésre csak, hogy beinduljon és készítettem egy kis reggelit.

Délben csak azt sültkrumplit ettem meg, amit Manna meghagyott.

Úgy döntöttem, hogy ma nem kapkodom el a hazamenetelt, majd inkább holnap délelőtt kényelmesen világosban.

Átvittem a hűtőben összegyült két zacskó csontot a Pongónak, de az egyik zacskóban a csontokon penész kezdemények voltak, így azt a zacskót a tartalmával együtt inkább a kukába dobtam.

Pongó,mint mindig, most is nagyon örült a csontoknak.

Judit nem volt otthon,csak Levente.

Egy kicsit beszélgettünk. A beszélgetés közbe becsempésztem egy kis matekot. Elmagyaráztam, hogy mit is jelentenek a függvény kapcsolatok, mivel most éppen azt tanulják.
  
Levi megkínált egy almás pitével.

Hazatérve megnéztem egy filmet:  „A boldogság nyomában.” Nekem tetszett, így azután átküldtem Évának is.

Utána még jól kidumáltuk viberen a filmet.

Estére kivettem a mélyhűtőből két kis csomag tarját, feltettem fedő alatt sülni és amikor már annyira felengedett, felszeletelve visszatettem (só, bors fokhagyma por) és még feaprítva rászórtam azt a fűszernövényt, aminek elfelejtettem a nevét, de a Gulyás Judittól úgy kaptam,hogy sült húsokra nagyon jó. Lassú tüzön fedő alatt tovább sütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése