2018. október 5., péntek

Mosógép szerelés


20181005 péntek

Csak azért keltem fel időben, mert mára igérték, hogy reggel 8 és délután 2 között jön a mosógép szerelő.

Készítettem egy kis reggelit magamnak. BehoztamMannát a folyosóról, hogy kora délután már ne kelljen keresgélnem.

Kirámoltam a mosogatógépet és elkezdtem pakolni. Az új – upper intermediate – angol könyvet is viszem magammal.

Már dél van és már indulnánk Mannával, de még nem jön a szerelő.

Megmelegítem magamnak a tegnapról maradt csípős savanyú levest.

Sajnos a mosógép szerelő három órai munkával sem tudt a elhárítani a hibát. Kifizettem a kiszállást és próbálkozásait, de a gép kuka. Még nem látom tisztán, mikor és hogyan fogok tudni venni egy újat.

Végre elindultunk. A TESCO-ban leadtam a palackokat. Vettem setéskörmöt, disznősajtot, kenyeret és céklát.

Útközben egy helyen kicsit elszédültem (vérnyomás), de azonnal félreálltam.

Szigethalmon  bekaptam egy burgert.

Napsütésben érkeztünk a bázisra. Manna elment csavarogni.

Én egy kupica unikummal kezdtem és azonnal feltettem a körmöket főni.

Manna még este nyolckor a vacsorája után kérte, hogy ki szeretne menni egy kicsit csavarogni. Mondtam neki, hogy jó, de kilenckor gyere be, mert anyád azt mondta, hogy az éjszakák már hidegek.

Kilenckor, hívtam semmi, tízkor hívtam semmi. Kurva szófogadatlan  macska. végül  ½ 11-kor hajlandó volt bejönni.    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése