2018. október 20., szombat

Manna kilopta a sült csirkecombot a dobozból


20181020 szombat

A piacon kezdtem. Esztikénél már nem volt fűszeres túró, ezért azt a  szomszédjánál vettem és Esztikétől csak egy doboz tojást kértem .

Vettem továbbá egy vastag szelet sonkát és szemben a kolbászossal a papír kereskedésben még egy polccsíkot a pohárszékbe.  

Vettem még egy csomó újhagymát.

Ahogy jöttem át a gáton,kérdeztem a horgászokat, van-e már eladó haluk, de csak snecijük volt.

Hazaérve elkészítettem a reggelit, majd felmentem, hogy végezzek az internetes dolgaimmal.
Délelőtt felszereltem az előszobában a szekrényajtó belső falára az ALDI-ban vett csavarhúzó készletet.  A rend egy fokot javult. Ha már javul, akkor kedvet kaptam ahhoz is, hogy a hiányzó csíkot pótoljam a pohárszékbe.

Emőnek megválaszoltam a levelét, de kértem, hogy többet ne írjon.
 
Kimentem az istállóba egy kis fát vágni és begyújtottam a cserépályhába.

A piros kosárban volt egy dobozban egy nagy sült csirkecomb és néhány szem sültkrumpli. Az igaz, hogy nem volt lefedve, de azért Mannának nem kellett volna kilopnia belőle a húst.

Délben megmelegítettem magamnak a maradék zöldbab főzeléket a sültkolbásszal.Még mindig olyan finom volt, mint tegnap az 51-es úton.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése