2018. október 23., kedd

Manna nem akar hazajönni Budapestre


20181023 kedd

Majdnem 10-ig tartott a lustálkodás, amibe azért belefért a notebookon a barangolás is. Közben a fűtésre rátettem egy félf okot,mert eléggé lehült a ház.

10-kor már el kellett menni némi pékárúért. Ünnep lévén, minden üzlet zárva volt.Egyedül a Dobos ABC volt nyitva. A sor is ehhez mérten nagy volt. Csak egy kilós szeletelt kenyér volt a választékban, ami nekem biztosan sok lesz.

Reggelire sült sonka, ráütve egy tojás, megszórva apróra karikázott újhagymával, hozzá egy csípős paprika.

Közben – félve ugyan - , de kiengedtem Mannát a kertbe.

Kora délután Áron írt és kérdezte, hogy mikor jövök haza. Ezen felbuzdulva, azonnal elkezdtem pakolni.
 A legsúlysabb tétel Annácska hanglemezei voltak. Ezeket három részletben vittem le az autóba. 

Úgy gondoltam, hogy még világosban szeretnék hazaérni.

Rögtön bevittem a hordozókát a lakásba és hivogattam Mannát. Néha a szemkontaktus már meg is volt, de nem jött és amint közeledtem felé odébbállt.

A piros kosarat és a notebookot betettem az autóba.

Amikor a pakolással végeztem, újra hivogattam, de eredménytelenül. 

Egyszer láttam, hogy nagyon el van valamivel foglalva a bozótosban. Gondoltam, most. Odamentem és láttam, hogy egy madár áldozatát majszolja. Megfogtam, de ez hiba volt, mert azt gondolhatta, hogy az áldozatát akarom elvenni  tőle és ezért mindkét mancsával jól megkarmolt. Ezért rögtön kapott is egy taslit. 

Innen már rövid volt az út a hordozókájáig. Rázártam a rácsot és mégegyszer rámordultam és őt is betettem az autóba.

Hazafele betértem a Szigethalmi „Király Hambi”-ba. Kértem elvitelre egy HotDog-ot Áronnak, egy Cheeseburgert Emőkének és egy GyrosBurgert magamnak, de csak ebbe az utóbbiba kértem csípőset.

Hazaérve Áront megkértem segítsen felhordani az autóból a cuccokat. Kiosztottam a kajákat. Áron rögtön át is vitte a sajátját és Emőkéét a lányhoz.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése