2018. október 26., péntek

A négy téligumi


20181026 péntek

Arra ébredtem, hogy nyugtáztam a tegnapi  első sikeres napot. Mégiscsak létezik olyan, hogy akaraterő. Reggel  beszéltem L. Mártával, hogy segítsen, mert Évikével nem akar összejönni a  tanítási kapcsolat.

Lementem az autóhoz, mert úgy rémlett, hogy a csomagtartóban van egy nagyüveg Nescafe.
 
A postán átvettem a Wifi-s kapucsengőt, amit Gabikáéknak terveztem karácsonyi ajándékra, de valószínűleg már a mostani hétvégén odaadom.

Igyekeztem időben elindulni, hogy még világosban odaérjek Dömsödre.

Az első állomás aTESCO. Leadtam a Pet palackokat és a sörös dobozokat. Vettem sört, (az unicum tilalmi listán van), csirkecombot, tejet és három rántani való busaszeletet. 

Az M0-áson nagy dugóba keveredtem. Két fontos állomás van még betervezve. Az első Annácska Szigethalmon. Neki  viszem a hanglemezeit, amik eddig Dömsödön tárolódtak. A másik a Gumipont Kiskunlacházán, ott kell átvennem a négy tél gumival szerelt kereket.

Kicsit nehezen találtam meg  a Szarvas utcát, de végül  összejött a találkozó Szigethalmon. A lemezek egy kis részét Annácska visszaadta, hogy azok biztosan az enyémek.

Onnan már indultam volna Kiskunlacházára, de közben vettem egy Gyrosburgert Take Away a Hambi Királynál.

Átvettem a négy kereket és megszabadultam egy valag pénztől. A főnök még megkért, hogy a kapcsolataim révén legyek a segítségére, hogy árkedvezménnyel hozzájuthasson egy Nissan EV 200 –as tesztautóhoz.

Dömsödre érve a sok éves szokástól eltérően nem unikummal, hanem absztinenciával kezdtem és utána megettem a gyrosburgert.
  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése