2018. október 6., szombat

Ruha szétválogatás


20181006 szombat

Reggel nyolc óra után ébredtem. Manna már birizgált, hogy ki szeretne menni.

Kiengedtem, én pedig elindultam a piacra. Esztikénél  megvettem a Lánynak a fokhagymás túrót és egy doboz tojást a diótortához. Ezen felül csak egy csomó újhagymát vettem.

A barkácsboltban vettem egy nagy tubus Palmatex-et, a hentesnél  pedig 15 dkg őrölt köménymagot és egy darab sültszalonnába göngyölt sonkát.

Még a szépséghibás műszaki boltba is elnéztem, hogy legalább tudjam, mi vár rám, ha szeretnék egy msógépet venni.

Hazafele jövet benéztem Judithoz, de csak a Leventét találtam otthon. Meghagytam, ha Judit hazaér  jöjjön át és segítsen a ruhák szétszortírozásában.

Készítettem egy reggelit és be is kebeleztem.
Elkezdtem nézni, hallgatni, olvasni a Jane Eyre filmet, majd elszundítottam és arra ébredtem, hogy Judit jött.

Segített szétválogatni a ruhákat, melyek lennének jók neki, melyek Leventének, Áronnak, Emőkének,  nekem,  és Gulyás Juditnak, illetve az unokáinak. A maradékot majd beviszi a mukahelyére és odaadja az arra rászorulóknak.

A szétválogatás közben persze megittunk egy-két unicumot is.

Amikor végeztünk, segítettem neki átvinni a cuccokat.  Gulyás Judithoz még ketten mentünk be, de azután ő lelépett.

G. Judit örült a ruháknak és mindenáron akart valamit adni értük, de megértette, hogy én ezért csak egy mosolyt fogadok el.

Elmeséltette velem az Árnnal kapcsolatos problémáimat és nagyon kérte, hogy holnap jöjjek el  velük a 9 órás misére.

Itthon megmelegítettem egy tányér körömpörköltöt és megebédeltem.

Este még írtam néhány sort Áronnak, abban reménykedve, hogy majd válaszol.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése