2018. október 11., csütörtök

kerámia bevonatú tepsi


20181011 csütörtök

Kora reggel még itthon is keresgéltem a kerámia bevonatos tepsit. Minden más előkerült, de a tepsi nem. Csökkentenem kellene a fölösleges cuccokat, mert egy idő után eltemetik a hasznos dolgokat.

Kikészítettem a piros kosarakat. Minden alkalommal vissza fogok vinni egyet a CBA-ba.

Lassan,de biztosan elindultam. A TESCO-ban a petpalackok leadása után kerestem, hogy van-e náluk kerámia bevonatú tepsi. Miután nem találtam, csak neskávét és holland kakaóport vettem.

Átmentem a KIKA-ba és végül ott sikerült tepsit vennem.  

A következő uticél Dömsöd.

Útközben megálltam Szigethalmon és vettem egy kecskesajtos burgert elvitelre. 

Beérve Dömsödre a  piaci vegyesboltban vettem 2 csomag (1/2 kg-os) porcukrot és egy üveg unikimot.

Megérkezve mident berámoltam az autóból és rögön felavattam az unikumot.

Nem tagadom, nagyon hiányzik Áron, de még Manna is.

Rögtön nekiláttam Csajkovszkíj:  Diótörőjének. Egészen addig törtem a diót, amíg  meg nem lett a 35 dkg.

A ház hőszigetelése  olyan jól működik, hogy hiába van odakint majdnem 25 ⁰C, bent 20 ⁰C alatt van.

Bekapcsoltam a fűtést és begyújtottam a cserépkályhába is. Egy órán belül kellemes meleg lett a házban.

Este hétkor megmelegítettem a burgert és a felét meg is ettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése