2018. október 10., szerda

Brushup


20181010 szerda

Hajnali ébredés után egy kis angol. jó lenne végre megtanulni a reduction-kat.

Megértettem és tudomásulvettem, hogy Emőke nem akar válaszolni arra, hogy mikor vihetem át a ruhaneműket.

Ebéd után elkezdtem készíteni a csirkeszárnyas lecsót.

2-kor lindultam a Közhely-be. A kiscsoportos foglalkozást színesítette Angelo NewYorkból.

Larryt megkértem, hogy készítse és mp3-ban küldje el nekem az új tankönyvünk hanganyagát.

Utána az olvasócsoportban elkezdtük az új könyv (Rabbit proof fence) olvasását.

Katiet egészen a Fehérvári  útig vittem el, de ott kiszállt, mert nekem le kellett kanyarodnom a Bocskai útra.

Amikor hazaértem lementem pékárúért. Alig, hogy befejeztem a vacsorát és elkészítettem Áron tízóraiját, megjelent Emőke és Áron.  A kommunikáció nem működött. Elvitték a ruhaneműket, a tízórait és két adag lecsót. Emőke nyugtatgatott, hogy miután mindenki megnyugszik,helyreállnak a dolgok.    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése