2018. október 16., kedd

Szemüveg pótlás


20181016 kedd

Nyolc óra előtt ébredtem.

Az első dolgom az volt, hogy megnéztem P. Évike válaszolt-e a tegnapi levelemre, de nem. Ha már elkezdődik a tanulás, ez nem lesz megengedett.

A hülyeségemnek ára van.  Mivel vasárnap Dömsödön nem találtam meg a szemüvegem, ma ismét le kell mennem az ANZSU Optikába, hogy Kost was es wolle (kerül, amibe kerül) rendeljek egy új szemüveget.

Megreggeliztem és elindultam.  Kiválasztottam és megrendeltem az új szemüveget, lehet, hogy még a héten készen lesz.

Délelőtt próbálkoztam P.Évi elérésével, de csak levélben és azokra nem válaszolt.

Ebédre vettem a "Szomszédok"-nál egy grillcsirkét zöld salátával.

Este felé felhívtam K.Zoli volt kollégámat és DVD filmkirályt, legyen a segítségemre egy Notting Hill film DVD-re másolásában.
. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése