2018. október 30., kedd

Mosógép szerelő


20181030 kedd

Ez a dátum a Gregoriánus naptár szerinti K.u. időt jelzi. Az én naptáram szerint ez a hatodik száraz nap. 6. Sz.N. kedd

Reggel kérdeztem Áront, hogy ha lemegyek a CBA-ba, akkor neki mit hozzak, mert hamarosan készítem a reggelit. Azt mondta, hogy neki semmit, de tej már csak nagyon kevés van. Emiatt csak tejet hoztam.

Hozzá is kezdtem a reggeli készítéséhez és azt javasoltam, hogy a száradó félben lévő szendvicseit be kellene áztatni felütött, felkevert tojásba és utána megsütni. Azt kérte, hogy az ővét ne bántsam.

Ezért azután saját szendvicseket készítettem és azokat sütöttem ki a tojásba áztatást követően. Be is vittem neki egy bögre tej kiséretében, hadd szembesüljön vele és szenvedjen tőle, hogy az milyen finom.

Elkezdődött Pongó Évike tanítása Viber-en keresztül.  Azt kérte, hogy az alapokkal kezdjük.

Közben megjött a mosógépszerelő, aki  miközben egyfolytában szidta az előző szerelőt, 25.000.- forintért megjavította, amit az előző szerelő 20.000.- forintért elrontott.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése