2018. november 30., péntek

Csicsóka a levesbe


20181130 péntek

8 óra körüli ébredés után először a szemcsepegtetés, majd átnéztem minden szokásost a notebookon. A poltika ronda, a leveleim közömbösek. Jöhet a reggeli készítés.

Ha már amúgy is lent vagyok a konyában, felteszek egy zöldséges csirkelevest és, ahogyan azt  Évától tanultam, a sárgarépa, gyökér, és zelleren kivűl, teszek bele néhány szem csicsókát is.

Megint felkaptam egy nagy levágott ágat és addig nem nyugodtam, amíg fel nem fűrészeltem.

Kicsit összegereblyéztem a nagy smaragdfa leveleit és betakagattam vele a kicsit, nehogy a nagy hidegben megfagyjon.

Kora délután mgkóstóltam a levest. Örülök, hogy hallgattam Évára a csicsóka ügyben. A leves finom lett.
Délután csak angol anyagok letöltésével foglalkoztam.
   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése