2019. október 14., hétfő

A bérleti szerződés felbontása


Menetrendszerűen hajnali 5-kor ébredtem. Belepillantottam a levelezésembe, de nem kellett volna.

Két fontos szabály van

1.      1.  Minden közüzemi számlát, lehetőség szerint a megadott fizetési határidő előtt fizess be.
2.       2.  Ne nyisd ki se a postaládádat, se az e-posta fiókodat, mert azokban közlik, hogy milyen elmaradt számlatartozásaid vannak és, hogy késedelmi díjak felszámítása mellett mikor zárják el a vízcsapot, mikor kapcsolják ki a villanyt és mikortól szűnnek meg az egyéb szolgáltatások és mikor lakoltatnak ki.

Egyik szabályt sem tartottam be, ezért a mai napot kinevezem az átutalások napjának.

Áron csak később indult el, mert mint mondta, az első óra elmarad. Ennek megfelelően én is tovább lustálkodhattam.

Délelőtt felhívtam P. né Matildot, de nem sokra jutottam vele. A bérleti szerződésével kapcsolatban semmilyen elmaradásait nem akarja kifizetni. Megtehetném, de nincs hozzá ambícióm, hogy jogi úton rendezzem a tartozásait. A célom redukálódott, megszabadulni tőle és a férjétől.

Átvittem néhány inget vasaltatni Katikához.

Amikor Áron hazaérkezett a suliból, akkor kérte, hogy együtt menjünk le az ALDI-ba. Ennek a fő oka a cipekedés és a fizetés. Az ALDI parkolóháza 1,5 óráig ingyenes, ha a vásárlási blokkra rányom valamit a pénztáros. A beharangozott ALDI töltőoszlopokat még nem találtuk. Ott bevásárolt a vacsorához és jöttünk haza. 

A kettőnk között a főzésben az a nagy különbség, hogy én szeretem, ha ő nézi, amikor főzök, sőt néha megkérem, hogy ebben-abban segítsen.

Amikor ő főz, akkor én bent sem lehetek a konyhában.

Vittem egy balon vizet a smaragdfának. Növekedésével meghálálja a rendszeres gondoskodást.

Ma valami olasz lasagne készül, amivel kapcsolatban csak arra kértem, hogy előtte együnk meg ketten egy üveg csirkelevest a hűtőből. 

Áron megértette az idők szavát. A vacsora a csirkelevessel kezdődött, de a fénypontja mégis csak Áron lasagne-ja volt. 

A levesből jutott Mannának is néhány falat az adomány tálkájába.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése