2019. október 2., szerda

Mindenkinek kőrözött


Reggel Áron azzal indult az iskolába, hogy elég jól van a bokája.

Délelőtt 10-ig próbáltam intézni, hogy a Posta Kicserélő Központból ne küldjék vissza a nekem címzett küldeményt a feladónak (Kína), mert értesítés híján nem tudtam átvenni. Az ügyintézés sikertelen ezért most egy írásos panaszt teszek a postán.

Hogy ott nyugodtabban járjak el, előbb megreggelizem és elindítottam egy tele mosogatógéppel az edény mosást.

Lefele menet vittem egy balon vizet a smaragdfának.

Délután 3-ra mentem a Közhelybe az angol brushup-ra. A kiscsoportban új könyvet kezdtünk el olvasni. ”Secret Garden”. Ebben nekem az a helyzeti előnyöm, hogy ez nekem már a Youtube-ról is le van töltve. Igyekszem majd a többieknek is átadni.

Hazaérve elkészítettem a kőrözöttet és egy ezzel megkent kenyeret szolgáltam fel vacsorára Áronnak egy bögre tejjel. 

A kőrözött 1/3-át átvittem Emőkének.

Lementem a CBA-ba. Vettem főtt-füstölt tarját és Fuze citromos teát,  amit Áron rendelt, de szürke kupakos legyen, mert az a cukormentes.

Elkészítettem neki a holnapi tízórai szendvicsét, felakasztottam a kilincsre, nehogy itthon felejtse és lepihentem.

                                      

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése