2019. október 16., szerda

száraz lett a csirkemell


Áron ½ 8-kor köszönt be.

Kicsit belepillantottam a világsajtóba, hogyan reagáltak a Borkai ügyre.

Három napi lógás után ma ismét belenéztem az olasz Duolingóba. Mentségemre szolgáljon, hogy közben találtam egy másik olasz oldalt.

Orbán Viktor joggal ráncolja a homlokát, az Európai sajtó pedig aggódik Magyarországért.

Amíg a ham and eggs készül, megeszem egy mézes dióval töltött sült almát.

A délelőtt a szorgalmas átutalásokkal telik.

Ebédre még megmelegítek egy adagot a csirkelevesből és du. ½ 3-kor már indulok a Brushupra.
A kiscsoportos foglalkozás elmarad, mert Larry Amerikában van, Katie pedig nem ér rá.

Végül az olvasó csoport rám maradt, de azon is csak öten veszünk részt.

Itthon Áronnal együtt megyünk le a CBA-ba, a vacsora készítését pedig Ő teljesen magára vállalja. 
Szerintem Áron túlméretezte magát, amikor több mint 1 kg csirkemellet vett és hozzá köretnek zöldségeket. Amit ebből otthon készített, abból a zöldségköret finom lett, de a csirkemell nem sikerült neki olyan omlósra, mint legutóbb. Nem lett eléggé fűszeres, viszont száraz volt. Ő se volt megelégedve az eredménnyel. A vacsora végül drága volt, de nem lett finom és sok megmaradt belőle.

A kaját nekem behozta a szobába, mert mint mondta, a konyhaasztalon olyan nagy a rumli, hogy azon egy tányérnyi szabad hely sincs.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése