2019. október 8., kedd

Elli


Bepánikoltam, amikor 8-kor konstatáltam, hogy Áron még itthon van, de megnyugtatott, hogy ma elmarad a tesi.
Végül 8:30-kor elindult.

Elli rám csörgött, hogy már ezer éve nem hallott felőlünk. Nekem is hiányoznak. Megígértem, hogy kora délután kigurulok hozzájuk Pátyra.

Belenézek a kínai Duolingóba. el is végzem az első 10 XP pontos gyakorlatot. Nekem már az olasz is nehezen megy, de ez borzalmas, szinte megtanulhatatlan. Nem véletlenül jósoltam, hogy 2020 és 2030 között, amikor Kína a technikai fejlettsége révén már nagy súllyal nyitja külkereskedelmi kapuit egy kínaiul írni, olvasni, netán még beszélni is tudó, aranyárban fog elkelni a munkaerő piacon.

Kimegyek reggelizni. Enni még tudok.

Kettő után elindulta Ellihez. Kicsi pedikűr, kicsi duma. de jól tettem, hogy elmentem.

Mire hazaértem, már Áron is itthon volt. 
Kértem, hogy amíg nem csinál maga körül rendet, addig az informatikai eszközeit deponálja az íróasztalomra.

Úgy látom, hogy megértette, hogy tét komoly.

Ahogyan Emőke elmondta, élvezi az autóvezetési tanórákat, annál is inkább, mert pont olyan típusú autóval gyakorol, mint az övé, csak nem fehér, hanem fekete, és szerintem nemsokára le fog vizsgázni.

Áron a kis kínaiból hozott vacsorára mindenfélét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése