2019. október 24., csütörtök

még mindig a bojler áramellátása a probléma


Csak 8 óra után ébredtem. Szerintem Áron már beért a suliba. Nekem örömöt szerzett azzal, hogy a keddi angol szódolgozatára 5-öst kapott.

Ezen felbuzdulva én is nekilódultam az olaszomnak és az angol videók letöltésének.

Olyan szép napsütéses idő van, hogy a reggelimet egy tálcán kivittem és a terasz lépcsőjére ülve fogyasztottam el.

Most éppen volt éjszakai u.n. vezérelt áramszolgáltatás, így próbalámpával meg tudtam nézni, kap-e áramot a bojler.

Délután felhívtam Mikus urat, hogy mikor tudna eljönni, megnézni, hogy miért nem jut el az áram az újólag bekötött bojlerig. Azt mondta, hogy legkorábban kedden tud ránézni, de a pontos időpontot csak hétfőn este tudjuk egyeztetni, hívjam.

Vacsorára feltettem néhány szelet tarját, meg egy pár karika krumplit sülni. A vacsora finom lett, attól eltekintve, hogy a tarjaszeletek közül néhány odaégett.

Az új kísérlet, hogy miképp lehet egy Audiobook hanganyagból "listening" módon szinte tollbamondásszerűen az elhangzott szöveget leírni, mert ezzel az angol szavak helyesírását is lehet ellenőrizni és utána azt milyen sikeresen tudjuk magyarra fordítani. Ha a kísérlet pozitívumot mutat, akkor fogom javasolni a tanítványaim körében is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése