2019. október 19., szombat

Áron mégsem jön


Kilenc óra után ébredtem. Gyorsan összekaptam magam és siettem a piacra.

Nagy ajándék ez a vénasszonyok nyara (angolul Indian Summer = indián nyár). Hétágra süt a nap.

A piacon csak néhány szelet füstölt sonkát vettem, meg egy marék apró csípős paprikát és 3 kg krumplit. 
A hentesnél vettem egy pár debrecenit a tervezett paprikás krumpliba, két csirkecombot, valamint egy zacskó csirke szárnyat.

Hazaérve reggelire megmelegítettem a tegnapról maradt tojásrántottát és utána egy tejeskávé.

Vártam a délutánt, mert Áron azt mondta, akkorra eldönti, hogy lejön-e Dömsödre.

Közben feltettem a paprikás krumplit főni.

Áron ötkor azt írta: „Ugy tunik nem fogok lemenni.” Szomorúan, de belenyugodtam.

Feri átjött a rollerrel. Megnyugtatott, hogy a hétfőn bekötésre kerülő 80 literes bojler elegendő meleg vizet tud adni két ember zuhanyozásához.

Vacsorára egy nagy tányér paprikás krumpli.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése