2019. október 21., hétfő

A bojler bekötése a rendszerbe


Nyolckor felkeltem és úgy igyekezte, hogy 9-re, mire megjön Orosz Laci bácsi már teljesen fogadóképes legyek.

Még egy pár falatnyi reggelit is összeütöttem, hogy a munkája közben ezzel se zavarjam.

Amikor megjött, kiálltam az autómmal, hogy ő be tudjon állni, ne kelljen a súlyos szerszámos ládáit messziről cipelnie.

Közben befejeztem a reggelizést.

A munka lényegében arról szólt, hogy a 80 literes bojlert be kellett kötni a rendszerbe.

A szerelés megkezdésekor volt egy kis szakmai nézeteltérésünk, mert én azt javasoltam, hogy a bojler meleg víz ága a kézmosó baloldali csonkjára legyen kötve, Laci bácsi pedig fordítva gondolta, de végül sikerült meggyőznöm.

A továbbiakban igyekeztem nem beleszólni a munkájába és láttam, hogy a dolgok szépen haladnak. 

Tetszett, amit csinált, és ahogyan csinálta.

Nekem el kellett mennem pénzt kivenni az ATM-ből, a kerékpáros boltban venni gumiragasztót a defektes e-roller belsőjének javításához és a vegyesboltból egy fél kiló kenyeret.

Mire visszaértem láttam, hogy a munka szépen halad.

Laci bácsinak is készítettem egy kávét. Az nem is lehetett kérdés, hogy vízzel-e vagy tejjel, mert a víz el volt zárva az egész házban.

Dél körül Laci bácsi is megszakította a munkát és hazagurult megebédelni.

Közben én is elfoglaltam magam a defektes belső megragasztásával, ami most a gyalupad satujában préselődik.

Laci bácsi délután kettőre feltöltötte a rendszert, leellenőrizte, hogy nincs–e valahol csöpögés és a részéről befejezte a munkát. Egy kicsit számolt, majd megmondta, hogy mennyit kér az anyagokért és a munkájáért. Az összeget reálisnak találtam és egy kicsit megtoldottam, díjazva, hogy azonnal a rendelkezésemre állt.

Még egy kicsit elvittem villanyautózni, ami nagyon tetszett neki.

Most, hogy ismét van víz a házban, feltettem néhány szem krumplit főni és kirántottam a csirkecombokat, majd magam is megebédeltem.

A bojler be van kötve a rendszerbe, de a fűtése még nem indult el, mert még nem kapja meg az éjszakai (vezérelt) áramot.

B. Katival csevegtem egy kicsit a facebookon. Visszajöttek a régi idők (1970-1985) szép emlékei.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése