2019. október 3., csütörtök

Equilor


Hajnali ötkor ébredtem. Befejeztem a tegnapi blog naplót és elkezdtem hallgatni a „Secret Garden”-t.
Hatkor még megpróbáltam egy kicsit visszaaludni.

Csak arra ébredtem, hogy Áron elindul az iskolába. Csak egy röpke kérdés:
-        
 -          - A lábad jól van?
-          - Jól, de azért holnap megmutatom egy sportorvosnak.

Azt tervezem, hogy elmegyek az Equilor-ba pénzügyeket rendezni és utána majd a németre.

Mire sikerül megreggeliznem rájövök, hogy ez a sorrend nem fog menni.

10-kor elindulok a németre.
½ 11-tól 12-ig egy nagyon jó német gyakorló óra. Zsuzsa nem hagyja, hogy a német tudásunk
elaludjon.

Utána onnan indulok az Equilor-ba. Tünde is jön velem, mert éppen arra van dolga.

Az Equilor-nál szinte lehetetlen szabad parkolóhelyet találni, de végül a saját pincegarázsukban találok az autómnak helyet a „Visitors” tábla alatt.

Közben kaptam egy hívást, hogy a Kínából érkezett csomagomat a Gondnoknál leadják.

mentem, azt M. Gergely egy fél óra alatt segített elintézni.

Amikor hazaértem, Katikától átvettem a csomagom és rögtön felbontva láttam, hogy az e-roller nyerge van benne.

Áron megjött a suliból, megkérdeztem, hogy mi a hétvégi programja, mert attól teszem függővé, hogy ma indulok-e Dömsödre, vagy megvárom holnap, amíg hazaér a suliból.  
Azt mondta, hogy ő nem szeretne a hétvégén jönni, ezért még ma elindulok.

Mannát se lent, se fönt nem találtam és Emőkét sem értem el telefonon, ezért nélküle indultam el.

Útközben vettem egy nagy palack sört, egy üveg Unikumot, egy fél kg szeletelt cipót, két sárgarépát, egy zacskó mirelit zöldborsót és három csirkecombot.

Még világosban érkeztem meg a bázisra, de már hamar kezdett sötétedni.

A házban hideg van, mert a gázkazán nem indult el. Rögtön átkapcsoltam az elektromos kazánra, mert az bár lassabban, de legalább ingyen fűti fel a házat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése