2019. október 30., szerda

A program átszervezve

1/2  9-kor felkeltem
.
Hirtelen nagyon sok tennivalóm lett. Csak sorban és semmit nem kihagyni.

Először a Mannát kell beterelni a hordozókájába, hogy megnézzük Siket doktor úr rendel-e. Manna gyanakodott, hogy mire készülök, mert amíg kimentem a hordozókájáért, addig betereltem a szauna előterébe. Amikor rázártam az ajtót, ő már mindent tudott.

Ahogy behoztam az eszközt és kinyitottam az ajtót, ő már iszkolt fel az emeletre és elbújt. Nem volt más hátra, mint mással foglalkozni és várni.

Egy idő után előjött és akkor, zsupsz, betettem a kalitkával együtt az autóba.

Az első állomás az állatorvosi rendelő. Sajnos Siket úr csak 18:00-tül rendel.

A második állomás a Dobos ABC.  Vettem mélyhűtött panírozott hal rudacskákat, egy kis vödör csípős csirke szárnyat, egy üveg unikumot és egy pizzát.

Otthon még kiengedtem a Mannát és elkezdtem készíteni a reggelit. (Pizza, rajta sült sonkadarabkák és hagyma, utána tejeskávé). Mellé felbontottam egy csípős paprikát. A magokat betettem a borítékjába.

Manna bejött, hogy ő is kér reggelit. Kapott is száraz macskakaját, majd újra kiment.

Áron és Emőke lemondták a mára tervezett látogatásukat, ami miatt át kellett szerveznem a mai programomat.

Nem nagy probléma, de ahhoz, hogy ne késsek sokat a brushup-ról, ahhoz nagyon össze kell kapnom magamat.

Mindent nagyon gyorsan bedobáltam az autóba.

Mannának ma már másodszor kell bevonulnia a hordozókájába és ebből egy kicsit elege van.

Délután jóval 2 óra után indultunk és már most tudtam, hogy ebből késés lesz. Arról már szó se lehetett, hogy a Mannát előbb hazavigyem, irány egyenesen a KÖZHELY.

Áronnak szóltam telefonon, hogy ha nem akarja, hogy a Manna ott szobrozzon az autóban, akkor jöjjön oda érte.

A brushup nagyon jó volt és utána 6-ra hazaértünk.

Áron még megkért, hogy menjek le a CBA-ba és vegyek a Mannának macskakaját.

Később még Emőke is átjött és majdnem együtt vacsoráztunk.  
  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése