2019. október 23., szerda

ZKJ és felesége látogatása


Ünnep ide – ünnep oda, nagyon korán ébredtem.

Kis lustálkodás után ½ 9-kor lemegyek reggelit készíteni és kísérletet teszek arra, hogy legalább az asztalon rendet tegyek.

Mire János és a felesége megérkeztek, sikerült úgy-ahogy rendet csinálnom, sőt még a konyhai részt fel is mostam.

A kutyájuk (Fülöp) rögtön töviről-hegyire végigszaglászta a házat, mert érezte, hogy valaki már járt itt. Amit talált kaját a Manna tálkájában, azt rögtön be is falta.

Elindultunk, hogy tegyünk egy nagy sétát. Én aggódtam, hogy Jánosnak nem lesz-e ez nagyon megterhelő, mert neki október elején volt egy komolyabb csípő műtétje, de a sétát nagyon jól bírta.

Az idő kitűnő volt, jobbat nem is rendelhettünk volna.

A séta alatt volt módom Jánost részletesen beszámoltatni az elmúlt 10 év szakmai életéről, amióta nem találkoztunk.

A nagy séta után visszatérve már autóval mentünk el a „Kukacos”-ba ebédelni. Ők ketten egy-egy bécsi szeletet rendeltek sült burgonyával és kovi ubival én pedig egy rántott hekket ugyancsak sült krumplival, csalamádéval és tartármártással. 

Fülöp is kapott egy pár falatot, megy egy tálkába vizet.

Az adagok olyan nagyok voltak, hogy én például meg se tudtam enni, ami maradt azt egy dogi beg-ben hazahoztam.

Még a kapuig visszahoztak, ahol elbúcsúztunk.

Remélem. hogy nekik is kellemesen telt ez a fél nap, én pedig nagyon örültem, hogy itt voltak.

A nagy zabálás után, ahogy lepihentem, el is aludtam.

Arra ébredtem, hogy Feri szólítgatott. Neki azért örültem, mert nem emlékeztem, hogy tegnap itt hagyta-e a rollert vagy csak szó volt róla, hogy itt hagyja.

Estére már nagyon hiányzott Áron és Emőke. Úgy gondolom, hogy holnap, legkésőbb dél körül hazamegyek.

A „Sons and Lovers” nagyon sok fejezetét sikerült sziszifuszi munkával letöltenem a Youtube-ról.

A dogi beg vacsora előtt megkóstolom János saját szőlőjéből készült borát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése