2019. október 11., péntek

Manna éjszakás


A hajnal azzal kezdődött, hogy Mannát beengedtem. Először falatozott egy keveset, majd feljött hízelegni, végül kérte, hogy megint engedjem ki. Ennek csak akkor lett vége, amikor lementem reggelizni, mert akkor ismét bejött.

A reggeli disznósajt fokhagymás pirítós kenyéren és tejeskávé.

Utána hozzáláttam a kocsi beállót elfoglaló gallyak felfűrészeléséhez. Közben úgy eltűnt az istálló kulcscsomója, hogy egyszerűen nincs többé.

Amikor ebbe már belefáradtam, átmentem Gáborhoz azzal a céllal, hogy segítsen megkeresni a hibát, hol tűnik el a 220 V, miért nem indul be a gázkazán.

Gáborék éppen Scrabbel-eztek. A rollert megcsodálták ugyan, de a problémámmal nem foglalkoztak.  Klári megkínált ebéddel.  Nagyon finomat főzött, ezért kiosztottam neki egy Michelin csillagot.

Manna viszont itthon kérte, hogy most már adjak neki valamilyen másfajta kaját. Mondtam neki, hogy fog kapni a másik fajtából is, de ezt előbb egye meg.

Átmentem Feri bácsihoz a roller töltőért, meg az esernyőmért, amit tegnap náluk felejtetem.

Elmeséltem Ferinek, hogy eltűnt az istálló kulcscsomója, amire elővarázsolt egy régóta náluk lévőt.

Vacsorára már csak este 10 óra után került sor, Manna pedig ki kérte magát, éjszakás.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése