2019. október 6., vasárnap

almák


Nyolc óra után ébredtem. 

Nagy igyekezettel sikerült bepótolnom a heti Duolingo lemaradást.

A facebook az önkormányzati választások előtt egy héttel a bejegyzések alpári hangneme miatt olvashatatlan, ezért a héten be se fogom kapcsolni és csak reménykedhetek, hogy majdcsak megnyugszanak a kedélyek.

10-ig még lustálkodtam, meg persze voltak letöltések, de 11-re már elkészült a reggeli. Volt ott minden, mi jó falat (fokhagymás pirítóson körözött és rajta sült sonka), mellé fejes saláta és utána tejeskávé.

Délelőtt átjött Feri egy scooter belsőért, mert ami rajta van az lukas. Adtam egyet és írtam neki, hogy A lukassal ne bajlódjon, azt majd én megragasztom.

Átmentem a Zoli bácsi féle telekre és összeszedtem három nylon szatyornyi almát, körtét.

Mire mindent összepakoltam már elmúlt 3 óra. indultam. Útközben még vittem Pongó barátomnak 

csirke csontokat.

Itt-ott megállókkal együtt, már majdnem 6 óra lett, mire megérkeztem Gazdagrétre. Amit tudtam, azt rögtön felvittem, a többire Áront kértem meg, hogy hozza fel.

Nyolckor javasoltam, hogy a zöldséges csirkesültet melegítsük meg vacsorára.

Áron felvitte az almákat a nagy Emőhöz és örültek neki.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése