2019. október 18., péntek

Áron vagy jön, vagy nem jön


Bár már 8-kor felébredtem, de a reggelizés csak 10-kor ért véget. 

Ha sikerül rászánnom magam, akkor rendet csinálok az asztalon.

Jancsi érdeklődött, hogy állok a védőoltással és edzésben vagyok-e a kerékpározást illetően, mert akkor betenne a programunkba egy bringás szakaszt.

Elő fogom venni a kerékpárt és magam is megvizsgálom, hogy megy-e még a tekerés. 

Arra is gondoltam, hogy attól, hogy már hideg a Duna vize, nem kellene lemondanom az úszásról, itt a közelben van egy nagyon jó uszoda. 

Ha Áron itt lenne, könnyebben rávenném magam és szívesen elcsalnám az uszodába. Attól, hogy a Duna vize hideg, még úszni kell.
.
Nekem ott akad el a Revolut bejelentkezés, hogy kéri a telefonszámomat és majd fog küldeni egy linket, de nem küld.

Az olasz Duolingoban bevezettem egy memoriter gyakorlatot, hogy jobban haladjak.

A rendszeres havi 25 €-nak megfelelő 8300.- forintot átutaltam a SUN CONTRACTING AG-nek. Azért forintban, mert a Budapest Bank rendszeres utalási megbízást csak forintban vállal, devizában nem.

A postásnő közvetített egy bérlőt a faházba, aki fel is hívott és vasárnap jön el megnézni a házat.

Emőke azt írta, hogy Áron lejön szombaton Dömsödre, aminek nagyon megörültem, mert Áron hiányzik. Nem sokkal később azonban Áron is írt, hogy ne készüljek rá, mert nem biztos, hogy lejön.

Vacsorára megmelegítettem a halászlé maradékát.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése