2019. október 15., kedd

Nem megy kárba az alma


Áron azzal búcsúzott reggel az iskolába indulva, hogy "belátom Apa, hogy igazad van, és amikor hazajövök, azzal fogok kezdeni, hogy rendet csinálok."


Ennek ürültem és sokkal jobb kedvűen mentem ki reggelizni. Azt is láttam, hogy Áron nem felejtette itthon a kilincsre akasztott tízóraiját.

A reggeli egy kőrözöttes kifli és egy tejeskávé.

Utána a telefonhívások között angol letöltések.

Az egyik hívás kellemetlen rossz hír, a Junkers kazánt csütörtökön reggel elviszik javítani, aminek csillagászati költsége lesz, de meg kell csináltatni.

Áron azzal jött haza, hogy jól sikerült az Angol szódolgozata.

Délután elkezdtem csinálni a mézes dióval töltött sült almát. Közben le kellett mennem a CBA-ba őrölt fahéjért, mert itthon csak egész volt. Körülbelül két óra alatt készült el minden és mehettek a sütőbe.

Először Emőkének vittem át a süleményből. Neki annyira ízlett, hogy azt írta, minden este fog ilyent készíteni.

Vittem fel Gasparicséknak és Katika is kapott egy jénaiban. Egyedül Áron nem evett belőle, mert szerinte ezt nem így kell csinálni.

Este még kitakarítottam a mélyhűtőt és visszaszereltem az ajtajába az elmosott rakodó polcokat.





























ha






















ha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése