2019. október 7., hétfő

rendetlenség


Már nem lepődöm meg a korai ébredésen, tudomásul veszem, hogy a biológiai óra változása is a korral jár. Ennyivel is hosszabb a nap, legalább nem kell annyit panaszkodni, hogy semmire sincs időm.

Végiggondolom, hogy délután mivel fogok foglalkozni a külön angolon Dubó Katinál.

Áron már ½ 8 előtt elhúzott. A búcsúzáskor két dolgot kértem:

-       -  Ne felejtsen el vinni magával egy szem almát, és amikor hazajön, azzal kezdjen, hogy
-        -  takarítson ki maga után a fürdőszobában.

Mielőtt kimentem volna reggelizni, még elindítottam egy letöltést.

Nincs itthon tej. Én is gondolhattam volna rá, hogy hozzak Dömsödről, Áron pedig vehetett volna egy palackkal, miután az itthonit elfogyasztotta.

Két ügyben is be kellett látogatnom a Budapest Bank-ba, de csak az egyikben jártam sikerrel, mert a BB bank csak forintban vállal rendszeres (havi) átutalási megbízást, devizában nem. Ki érti ezt?

Délután bár csak Kati és Misi volt a külön angolon, de nagy jól sikerült az a másfél óra.

Kati felajánlotta, hogy a férjével szívesen lejönnek egy szombaton segíteni a kocsi beálló oszloptalpait betonozni.

Hazafele feltettem az autót a Rétköz utcai töltőre.

Áron halogatásaiból tapasztalom, hogy miért nem szabad a restanciákat halmozni. Egy idő után megoldhatatlanná válik a helyzet.

Este 9- kor felhoztam az autót.

Áron azt kérte, hogy a neki szánt zöldség köretes sült csirkecombból csak a zöldséget melegítsem meg, több mint egy órát vártam rá, hogy vacsorázzunk, de azt sem ért rá megenni. Internet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése