2019. október 1., kedd

Anna Egészség Központ


Reggel arra ébredtem, hogy a zajokból hallom, Áron igyekezett megszüntetni a konyhában kialakult rendetlenséget.

Ma már 7:20-kor elindult, ezért remélem, hogy nem fog megismétlődni a tegnapi késés.

Nyolckor én is felkeltem és igyekeztem tovább finomítani a konyhában kialakult renden.

½ 11-re volt jelenésem az „Anna” egészség házban, ahova egy meghívóval megint bekaptam a horgot, de Pizsu már odafele menet kioktatott, hogy nehogy bármit megvegyek, vagy megrendeljek.

Először kitöltettek velem egy űrlapot, hogy számukra is világos legyen a jelenlegi egészségi állapotom, majd elindítottak egy mini EKG-t, amiből rögtön megállapították, hogy nekem egy napi 20 perces Oxigén generátoros kezelésre lenne szükségem. Húsz percre rá is kapcsoltak egy ilyen szerkezetre, majd a húsz perc után egy újabb EKG-vel megállapították, hogy nekem ez lenne az igazi. 
Azután előjöttek a farbával, miszerint az Oxigén generátor egyszerűbb kivitele 300 eFt, míg a sokkal jobb az 500 eFt érhető el.

Az ajánlat akkor vált teljesen gyanússá, amikor megpedzettem, hogy ezt nekem meg kell beszélnem Áron fiammal és Emőke lányommal. Ekkor derült ugyanis ki, hogy a véleményük szerint ez a családi konzultáció azért fölösleges, mert ugyebár ilyen nagyobb kiadásban csak én dönthetek, mint családfő és ez a kedvező ajánlat csak ma érvényes. Ekkor túlcsordult a pohár és olyan gyorsan eljöttem, amilyen gyorsan csak lehet.

Hazafele begurultam a Nissan Centrumba, ahol a szakemberek segítségét kértem, állapítsák meg, hogy mit babráltam el a LEAF navigációján, hogy most fordítva mutatja a menetirányt. Azonnal kijöttek, rendbe hozták és még arra is megtanítottak, mit kell tennem, ha ez újra előfordul.

Gazdagréten beálltam a Penny Market töltőjéhez és a PlugShare-be bejelentkezve beírtam, hogy két óra múlva jövök az autóért.

Már le is mentem érte. A 8E busszal együtt 10 perc alatt értem le és 260 km hatótáv töltődött az autóba, ami Renault Scenic fogyasztással számolva csak 6750.- Ft, de a legutóbbi tankolás óta már majdnem 25.000.- Ft. Ezt a csekély összeget most egy teljesen kiürült virtuális Persiles dobozba tettem, mert a korábbi tartalma a SunContracting befektetésbe került, amiről a mai értesítés engem is kellemesen lepett meg és úgy szólt, hogy 3.710.000.- Ft költségmentesen realizálható, bármikor kivehetem. (Ez mind LEAF megtakarításából).

Áron sántítva jött haza, mert reggel a tesi órán kifordult a bokája. Azonnal ágyba parancsoltam, felpolcolást és borogatást javasoltam és felajánlottam, ha így tesz, bármit kérhet kényeztetésre.

Lementem a patikába egy tubus Apranax Dolo-ért, amivel be kell kennie a bokáját.

Vittem be neki az ágyba kajákat és megfenyegettem, ha nem tartja be a terápiát, holnap nem mehet suliba.

Még este megírtam a Pizsuék érdeklődésére a levelet a VW Deutschland-nak.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése